BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

22 November 2011

~!!~ KeMeNaNgaN MaLaySia PiNgaT EmaS BoLa SePak ~!!~

Alhamdulillah Harimau Malaya meney bola male ni main kt indonesia...pade muko indon kaloh main...hahahaha!! main jahat sgt ko malaysia sapo suruh...ingat puak2 malaysia bodo2 ko...hihihi...jnge mimpi la indon nok meney.....doh la main elak gan mlysia...apa2 pun malaysia tetap di hatiku...hihihihi...aku hepy giler walaupun xleh tgok dale tv..sbb tv astro arena wak brona...maklumla time hujan loni..huhuhu..prusss xleh tgok...ermmm....semua kemenangan berpihak kpd malaysia blako...

walau sesukar manapun, kalo niat yg baik pasti akan berpihak kpd yg berkenaan kan...
hatiku pon berbunga jgk sbb org yg aku cintai masih setia dgn status aku di fb walaupun aku xhiraukan status dia...tp aku dah berjanji xkan ganggu dia lgi...tp xbermakna aku benci kat dia..aku buat semua tu utk kebaikan dia jgk,,sbb???
sbb aku xleh tgok aku slalu marah2kan dia sbb xhiraukan aku...
mana hati xsakit kalo dia buat xtau je gan aku..

loni dia dah berubah xsama seperti yg aku knl dulu2...huhuhuu...
ntah la hati ku mengatakan lbh baik aku berpisah buat sementara waktu.
aku nak bgi peluang tuk dia bebas...aku xnk kongkong hidup dia...
siapalah aku utk bertakhta dihatinya..ermmm...
bagi aku, mungkin xlayak sbb dia seorng yg baik.....huhuhuhu...

bialah aku bersendirian utk menenagkan fikiran aku...
aku kalo dah suka seseorng tu pyh ckit nak lpskan sbb aku pasti akn rindu walau
di mana aku berada..pasti akn terbayangkan dia...
aku pun xtau knp, aku masih syg kt dia lgi..huuuuuuuuuuuuuuu.............
kini ku rasa kehilangan....ku sedar betapa pentingnya kau di sisi...
yg selalu ada...yg selalu rindu...hadapi hidup.....


0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...