BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

20 November 2011

~!!~ BiaLaH MaSa MeNeNtuKaN SeGaLaNya ~!!~

kembali lagi setelah sekian xbpe lama xupdate blog kesyngan aku ni..hehehehe...Di sinilah tempat aku meluahkan segala apa yg tersirat di lubuk sanubari ku...kwang3!!! sudah hampir 24 tahun aku hidup kt dunia ni...bermcm2 ujian dah cabaran yg dah aku lalui,,,,huhuhu,,rasa baru je semalam aku hidup..terasa cpt masa berlalu...dunia dah semakin mencemburui kita...bermcm2 bencana sudah berlaku...aku terasa diriku masih sedikit berbakti kpdMU Ya Allah..aku terasa diriku hina sekali hingga saat ini...tersasar jauh dari rahmatMU...aku byk berbuat dosa, mcm aku lupa semua kt dunia ni...terasa dunia ni aku yg punya..arghhhh!!! masih byk benda yg perlu aku perbaiki kelemahan yg ada pada diriku...aku sebenaryer payah utk lakukan apa yg aku xsuka...aku xsuka dipaksa...hanya aku saja yg tau apa yg aku mahukan....

hidup ni memerlukan pengorbanan yg lebih...berkorban apa saja xkira apa...perlu juga luangkan masa utk memikirkan benda2 yg akan berlaku suatu hari nanti...bagi aku hidup berseorangan lbh baik drp couple..yes!!! aku sokong...lph ni aku xkan terjebak lgi dgn benda yg sia2 nih..konon2 la..hihihi....mmg aku xminat sejak skolah lgi gewe nih..ntah la lph aku masuk u rasa nk try gak gewe gano..huh!!! meme teruk giler ah...gewe ni sbnryer xmolek mn...buang masa so...buang tenaga so...lbh2 lgi org yg xmbik berat psl kito..tu hok nok maroh la...dok hau la mls nok pk...benda ngaruk blako tusss...hanya mainan dunia semata-mata...ok las xdok mood mn nok tulis male nih...lain kali jupo lgi,,,wassalam...nunite,,,^_^

:: akutetapaku ::

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...