BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

22 November 2011

~!!~ Aku ke yang bersalah???? ~!!~



aku xsampai hati tgok dia mcm tu...jahatkah aku buat dia gitu???
aku buat semua tu sbb aku nak tgok dia bahagia, bebas,
aku xnak tgok disbbkan aku dia sedih gan sikap aku...
aku tau aku bukan bdk baik sgt pun...kalo rasa xpuah hati mmg aku jdi xtntu arah..
ntah aku dah pk hari ke hari mmg btol aku mst buat gitu...
aku inginkan sebuah perhubungan yg tiada mslh walaupun mslh pasti akan wujud...
tapi aku nak sebuah hubungan yg direstui antara aku & dia...
sama2 ada rasa t/jawab terhadap satu sama lain...
aku xmintak byk permintaan..juz inginkan hubungan aku gan dia aman...
aman drp gangguan org lain...aku oyk benar meme aku cemburu tgok dia lebihkan org lain drp aku...aku jeles beb!! aku dah byk kali nasihatkan dia tp ntah la dah mmg dia jenis mcm tu kot..ikt dia lah mls nk paksa2 org ni...
lagipon aku & dia bukan ada apa2 ikatan yg sah pon....
biasa la dah lumrah manusia gitu kea...normal la cemburu kan...

aku kalo xpuah hati baik aku wat keputusan sdri...jauhkan diri wat sementara waktu...itu lbh baik drp hati aku terseksa...aku tgok dia dah kurang msg aku berbanding dulu..argh!! jauh beza berbanding skrg...
aku tertanya knp yer dia berubah jadi gitu???
sbb ape yer?? atau dia dah ade org lain sblm aku??? aku selalu bertnya dlm hati...
apakah aku bertepuk sebelah tangan???
dah3!! mls nak pk semua tu...yg penting aku nak bersendirian dulu wat sementara waktu ni..arap2 hati aku terubat ckit...aku suka dgn hidup aku skrg....
xder nak rindu sgt kat dia...aku kalo dah rindu giler xleh nak tahan beb!! hahahaha,,,
aku nak perhatian dri dia...tp aku berbuat gitu sbb aku xnak rindu aku kat dia meluap2...aku lbh baik single drp couple....btol dop????

knp la selalu terjadi kpd diriku ini...apa salah aku???
aku jahat sgt ker?? atau kasar sgt bhsa aku?? aku xleh nok berlmbut sgt kalo time kecek...sbb style aku kecek gitu doh...xleh nok uboh...
meme kalo org dgr time aku kecek bnyi kasar tp hbs lembut doh aku kecek tu...
hehehee...berlainan peragai masing2 kan....org mmg pyh nk knl aku lbh mendalam...
hnya org yg dah knl lama bru faham peragai sbnar aku gano...
nasib la sapo yg bok sain gan aku deh...hahahahhaa...
ok lah aku cau dulu bebeh...lain kali jupo lagi....wassalam...

:: akutetapaku ::

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...