BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

02 April 2013

!!! mencari sinar kehidupan !!!

< untuk KAMU >

"...TERUS menerus menolak cinta yang selalu menunggu, sungguh berdosa diri ini ^_^ setelah mencintai dia yang dulu, maka cinta dan rasa yang ada padaku sudah habis, hingga aku lupa untuk tinggalkan pada yang lain, aku perempuan yang setia, aku pencinta sepenuh jiwa, insya-ALLAH aku sedang pulih dalam duka lama, saya akan menikahi awak, saya perlu awak, saya nak awak tunggu saya sebab saya sedang memperbaiki diri saya menjadi insan yang berguna, buat masa depan kita..."

insya-ALLAH...


Menyintai seseorang dalam diam merupakan satu perasaan yang sangat sukar diterjemahkan,
Cinta hadir melalui hati yang hanya hati sahaja yang tahu apa mahunya ia, 


0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...