BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

18 November 2011

~ Aku InGiN BerSeNdiRiaN ~




banyak dugaan yg dtg meninpa diriku ini...mungkin aku bkn seorng yg baik..huhuhu...entah la aku pun rasa dunia ini xadil bagi aku...apa2 yg aku lakukan semua xmnjadi..huhuhu...sejak dulu lgi aku di uji byk dugaan..dugaan yg dtg bertubi-tubi..huh!! aku dah penat nak lalui semua ni....ade saje ujian dtg kpd ku...bermcm2 ujian yg menimpaku...aku redha apa yg berlaku trhadapku...hurrmmm....di sinilah tmpat aku meluahkan segala yg terkubu dlm jiwa aku...aku merasa lega bila meluahkan semua apa yg aku buntu...huhuhu...rasa ketenangan bila meluahkan segala apa yg kita x suka....mulai saat ini, aku ingin sendirian..aku xnak dah pk benda2 yg belum pasti baik utk aku...terutama....CINTA....cinta lah membuatkan aku gembira..dan cinta jugak lah membuatkan aku jadi GILOW!!!! yes, btol apa yg aku oyak...

Cinta gila kalo xdok keikhlasan, amanah, setia,....buat gapo bercinta kalo rasa diri tu xleh nok setia...pergi blah la jauh2...sia2 jah kalo gewe kalo diri 2 xleh nok kawal diri sendiri....kalo nk gewe sgt gak, oyk la btol2...ni dop duk gelenyar gan org lain ape kes!!!! meme la ore prmpuan sensitiiiiiffffffff!!! sentifih gan cemburu...sapo gak dok cemburu kalo tgok gewe dio gelenyar gan org lain...mst korang cemburu gak kan...kalo nok gelenyar 2 bertempat la...meme la sapo dok cemburu, ingt manusia ni hati plastik ko dok teraso..huhuhuhu....

ntah la mls nok pk semua tuss..lbh baik aku single drp couple ntah blm kekal ke dop..ermmm....duk sore lgi best xdok mslh nok pk perasaan org dan jago hati org kan....huhuhuu...aku xleh tebeng main gini kalo curang gak...nok maroh la...kalo biasa2 xpo lgi...kalo aku nok maroh semua bnda akn rosak...huhuhuhu.....nasib aku xmnyebelahi sokmo..ku pon xtau la...aku dh brjanji mulai saat ini aku xkan gewe sebelum masa akn tiba...blm ms tuk aku pk semua tu...bialah masa menetukan segalanyer...bialah dok gewe pon kalo setiap ari sakit ati...ati aku dh remuk weh setiap kali aku gewe....hurmmmm....

.....kadang kala kata tidak terluah, namun bialah penulisan merungkai kisah jiwa.....

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...