BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

07 September 2010

::ramadhan akn pergi,syawal akn tiba xlama lgi::


skrang dh masuk ari yg ke-28 kita berpuasa...
pejam celik pejam celik mcm kejap jer kita dh pose,,,huhu,,,,
tp apa2 pun kita kena menilai sejauh mn kenikmatan yg kita alami smsa mnjalankan pose,,,
fikir2 lah dan renung2kn lah sumer ye??? 
amalan yg kita dh lakukan sepanjang bula pose brlalu,,,

mungkin kita perlu meningkatkan lgi tahap keberkesanan pose kita @ x???
so,pakak2 pk la deh sumer...hehehehe...
semoga pose tahun ni beri seribu brmakna bagi kita...
agar kita perbaiki lgi ramadhan akn dtg...
kita x tau samada kita akn brjumpa lgi ke x ramadhan akn dtg??
huhuhu,,,


sama2 kita prbaiki amalan yg kita dh lakukan sblm2 nih,,,
maybe sblm2 ni kita dh byk buat dosa tnpa kita sedari @ x..
trmasuk aku jgk,,,hahahaha,,
aku pon manusia biasa yg wak salah n silap...

apa2pun aku nk mitak maaf andai aku ado trkasar bhs,trsilap kecek,
trguris perasaan or hati, trkrenak ko saim2 aku...hehehehe..
aku meme mcm ni pon suko krenak kt org,,hihiihi,,,
tp krenak2 pon saim2 aku suko,,hahahaha,,
btl dop saim2 aku yg trcinta????



aku mls nk kecek pnje2 sbb xdok idea mn pon...
aku harap korang sumer hayatilah ramadhan tahun ni dgn penuh rasa nikmat n syukur...
t kalo da ms dtg la beraya kt umah aku deh,,,hihihihi,,,,
sblm mngundur diri aku ingin mngucapkan....
SELAMAT ARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN
assalamualaikum...peace no war2....

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...