BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

11 September 2010

~beraya umah kwn lamo~

ari ni ramai gak dtg umah aku,,hihii,,,
mmg meriah la jgk,,huhu,,,
ari ni plan nk g umoh sain2 koloh dulu..
koloh rendah yg tinggal byk kenangan manis dan pahit,,,



aku tupe gan sain aku,,dio mari ambik aku,,,
mujur jgk alhamdulillah ado jgk hok nk mai ambik..hehehehe,,,,,,,,
aku g ambik zati dlu kt imoh dio..
pah 2 g la umoh yuhanie...time 2 dayah gan baiti ado doh s2...
meme meriah la mklumla lamo doh 2 jupo dlm 10thN!!!!


lamo beno dh 2...tp xder apa2 yg berubah..
meme knl lgi lah...xberubah wajah..hehehehe,,,,
kecek pnya kecek sapa xingt time...lph 2 ambik la gmbr wat sbg kenangan...
xtau la bilo lgi buleh nk jupo..huhuuhuu...
ado yg dh nk kawin,nk tune...syoknyer diorng...



pah 2 berarak g umoh qery plok...hehehehe,,,
g s2 meme brtmbh meriah plok,,,ho la jupo blako...
qery,azan hadi,hadi,semi,ijey,zati,dayah,baiti,yuhanie...
huhuhu,,meme meriah la katakan,,,
bru xsapa 10 org tp meriah sakan....hihihi,,,


meme pok2 ni pakak krenak la sbb besar2 blako doh,,,
meme gelak sakan la xcekak nk suko,,hehehehe,,,
ok lah,,,stakat ni sajo la...
nti brsua kembali dgn citer yg menarik,,,
assalamualaikum...peace no war2.....




0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...