BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

01 Mei 2011

~cerita dalam cerita~


pertama skali xdok nk oyk gapo pon....
cumo lamo doh xmengisi masa lapang kt blog trcinto ni...hehehe...
skarang aku dh hbss prktikal slama 4 bln....
report pon beres doh atar kt lec.penyelia report....

loni ni duk pk nk plan sesuatu yg menarik.....
jeng...jeng...jeng......
bermulalah episod baru....
episod yg akn menentukan hidup aku.....


hihihihihi....cerita kisah dalm cerita....
bermula saat ini aku akn terus berjuang habis-habisan 
untuk meneruskan impian aku yg selama ini aku idam-idamkan....
kerjaya dan kerja adalah 2 konsep yg berbeza....

aku ingin berjaya dalam kerjayaku di samping brjaya dlm kerja yg
akn aku lakukan lph ini....percayalah.....
sumer ini akn merubah hidupku dan fmly aku.....
Insyaallah.....doakn aku yer semoga brjaya dgn suksess......


perjuanganku belum berakhir.....
aku akn teruskn walau apapun yg trjadi....
kegagalan mengajarku erti hidup.....
gagal sekali xbrmkna gagal selamanya kan....
btl x??????
prinsip itu aku pegang sehingga ari ini.....

ok lah setakat ini sahaja wat ari ni,,,,
smoga jupo lgi deh di lain ketiko....

~peace no war2~.........................~akutetapaku~...........................................`~wassalam~

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...