BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

25 Ogos 2010

CEMBURU MASIH TAK SUDAH



Rimas..rimas..ahh..


cemburu masih tak sudah


sangsi masih terus menerjah


aduh..begitulah payah


bilakah mahu berpasrah?





Rimas..rimas..ahh..


cemburu masih tak sudah


kadang2 jiwa rasa goyah


bila hati berbagi belah


mengapa begitu susah?





Rimas..rimas..ahh


cemburu masih tak sudah


apakah cemburu itu salah? 


manifestasi dirinya sukar aku terjah


seolah-olah halangan di tengah.





Rimas..rimas..ahh..


cemburu masih tak sudah


penjelasan kadang2 goyah


hingga membuat aku lelah


namun kadang2 aku rasa bersalah.





Namun apapun segala yang tercurah


harapan buat dirimu masih cerah


kerana sayangku padamu terlalulah indah


hingga sukar kunyatakan dihujung lidah.





Maafkan aku sayang membuat dirimu resah


menghadapi manifestasi diri ini yang tak sudah-sudah


aku bukan ingin terus dirimu ditujah 


sebaliknya ku ingin kau tahu isi hatiku yang tercurah


betapa segala pengorbananmu cukuplah sudah


membuat aku menangisi tak sudah


betapa aku menyayangimu tanpa helah


dan nafas cintaku padamu tidak pernah lelah


kerana telah aku sandarkan ia dari rahmat Allah


yang padaku diberi nikmat tidak pernah sudah

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...