BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

15 November 2011

~ whO i aM nOt iMpOrtaNt ~

hari yang paling suram...suram dgn dituruni hujan yg membuatkan aku menjadi sejuk...huhuhu...sambil ditemani lagu2 yg membuatkan aku jadi tenang...segala yg aku lalui seharian membuatkan aku menjadi bosan...bosan..bosan...sbb aku rasa hidup aku kosong..kosong tanpa berbuat apa2...insyaallah...akan ada sinaryer nanti...aku pasti menunggu saat2 itu..aku pasti tunggu..tngguu...dan tunggu...aku percaya pada takdir..takdir Allah yg menentukan segala-galanya mahupun baik @ buruk..aku terima dgn redha....

sebaris lagu.....
....sebelumku kenal dirimu siapa...aku xkenali apa itu cinta....
....setelahku kenal dirimu sebenar...kau cinta sejati ku sandarkan jiwa....

lagu itu membuatkan aku terfikir...btol ke apa yg aku lakukan sekarang??? baik ke dop...huhuhu...sehari-hari aku terasa diriku dipermainkan olehnya...aku dpt rasakan yg aku xsepenting yg dia sangkakan...sblm aku knl dia, mmg dulu aku xlayan sgt dia...aku xder perasaan pun kat dia...slalu dia "like n komen" fb aku...tp skrg??? skrg zaman dah berubah..semua berubah...aku semakin xknl dia..siapa dia sebenaryer...

aku terasa apa yg dia dah buat kat aku...mungkin dlm hati aku berkata....'aku rasa dia dah xder hati kat aku...dia xsuka kat aku lagi...xhiraupun psl aku...' aku rasa mnyesal knl dgn dia...mnyesal sgt2...tp semua ni ada hikmahnya knpa Allah mempertemukan aku dgn dia...aku bingun...arghhhh!!! semakin ingt semakin serabut aku fikirkan...aku dah malas nak lalui saat2 ini lagi...aku xterdaya utk mengharungi kehidupan yg tanpa penghujung dunia...

aku terasa hidup aku tiada tujuan...tujuan aku hidup di dunia ni utk apa?? aku baru ingat, cinta manusia akan pergi tp bercintalah dgn Allah akan selamanyer....aku hidup hanya utk beribadat kpdMU Ya Allah...kuatkan lah semangat utk aku meneruskan perjuangan hidup aku hingga ke akhir hayatku...aku slalu alpa dan leka dgn Allah...mulai saat ini aku akn berusaha menjadi yg terbaik di sisi Allah...

aku bagai seorang pendatang...huhuhu...kadang kala langkahku tersasar..tersasar dari jalanMU...ku mencari kembali pohon hijau nan rendang..di situlah kita berteduh...dan sungainya bertali arus air yg mengalir...erm.....aku dan kamu...

:: akutetapaku ::

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...