BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

29 November 2011

~!!~ tEntaNg aku ~!!~

salam maal hijrah 1433..bersua kembali setelah sekian lama xmengupdate blog...lagipon xder mood nak update..entah la sejak akhir2 ni aku rasa hidup aku sepi tanpa dia...aku tau aku dah xder apa2 lgi hubungan gan dia..aku xnak pikir lgi psl dia..anggap la aku dan dia xpernah knl antara 1 sama lain...anggaplah aku knl dia bagai angin yg melayang,,,xpernah wujud pon...aku nak cpt2 melupakan dia dlm hidup aku...selagi aku ingt kt dia, bertambah giler aku jadinyer....huhuhu...

kdng2 pikir, rasa aku dipermainkan oleh dia...kemesraan yg wujud skrg xsama yg aku knl dulu...dulu mesra itu wujud xkala aku xmengharapkan dia..tp skrg dah dekat, semakin hambar kemesraan aku gan dia...ntah la bagi aku, dia anggap mcm aku xwujud...ok fine, aku bleh terima lagi...aku tgok kemesraan dia gan kwn2 dia dlm fb semakin mesra, kdng2 cemburu tu ada..tp aku xberhak nk berbuat demikian...bialah dia hidup dgn cara dia,,,aku dgn hidup aku....

mulai saat ini aku dan dia xder apa2 hubungan lagi...sekadar kwn boleh la...bagi aku sukar nk memahami akan sesuatu benda yg kita hargai...nk melepaskan org yg kita syg amat payah utk terima hakikatnyer...tp apa2 pun aku redha apa yg terjadi...anggaplah sumer ni takdir yg menentukan segalanyer...ok babai...wassalam..

:: akutetapaku ::

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...