BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

09 November 2011

:: kisah hidup aku....::

Disnilah tempat aku meluahkan segala apa yg terkandung dlm jiwaku...
Blog ini seperti diari kehidupan aku seharaian...tempat aku mencurahkan segala kerinduan yang berada di hatiku...aku memang suka menulis,,,semua org ckp aku pakar dalam berkata2...hihihi....btol ker?? aku pon xcaye jgk..sbb ini semua kebijaksanaan yg Allah kurniakan kpd semua makhluk di bumi ini...bagi aku semua itu xpenting...xmemberi faedah pon kpd aku...aku selalu di uji bermcm2 dugaan...ujian yg perlu aku lalui semua ini...aku kdng2 berfikir, selalu menyusahkan org lain...selalu buat org lain kecewa dgn aku..tp aku??? aku kecewaa tiada sesiapapun tahu...jgn sesekali rapat dgn ku krn aku tkt suatu ari nnti dia akn tinggalkan aku..aku dh byk kali lalui semua ini...tp aku berserah dh berdoa, mungkin ada hikmah disebalik semua ini...aku ingin melihat org lain bahagia bersama insan2 tersyg..aku cukup2 bahagia melihat diorng seperti itu...bagi aku, melihat dari jauh sudah cukup bermakna utk aku gembira...walaupun bkn dgn aku... 


sejak sekolah rendah dulu, aku mmg suka kt seseorg, aku pun xtau knp, sbb bgi aku dia seorng yg nk dikatakn encem 2 ada la jgk,,,dia dulu ramai peminat tp bgi aku xmnjejaskn keakraban aku dgn dia...dia selalu kacau aku ke mn saja aku pergi..time exam, dia selalu nk bandingkan result aku gan dia...huhuhu...selepas berpisah koloh rendah, aku lost contack gan dia...aku trpikir gak, di mn kah dia brsekolah,,,aku ditawarkan sekolah arab kt KB...masa 2 aku xingt dah nk pk psl dia sbb aku rs xpenting mn bagi aku...aku ada tnya jgk kt kwn2 aku, dia ckp dia sekolah kt sekolah menengah biasa dkt gan umh la...smpai form lower six, aku trpikir, gano la dia sekolah sana, ok ke x, selesa ke x...suatu ari kwn aku call, dia nk mitak no hp aku..sbb apa??? sbb dia la nak...aku rs pelik jgk kan,,dh sekian lama aku x contack dia, tiba2 dia mitak no hp aku,,,aku pun bgi la...


lama jgk aku bermsg gan dia,,,maklum lah sain lama xjupo...loni bru jupo...aku still contack dia sampai aku bleh tawaran masuk u...aku slalu gaduh gan dia,selalu aku yg nk menang..hihihi..biasa la aku kan xtau lgi ker...kikikiki...tp dia xkisah pun...tp aku anggap dia seorng yg special bgi aku...dulu la tp skrg sudah xbermkna dh bgi aku...sbb dia dah berpunya..aku buat pngakuan utk xnk berhubung dgn dia lgi walaupun sekadar kwn..sbb aku susah utk terima semua ini...sudah tertutup pintu hatiku utk si dia...smpai skrg aku dh anggap aku xknl dia...aku dh lupa semua kenangan itu...huhuhu...


skrg aku mau teruskan hidup baru aku..hidup yg perlu diteruskan walaupun aku rasa skrg dh cukup bermakna bgi aku..aku masih ada ma, abah, adk2, abg2, kakak2 yg masih perlukan aku...aku ingin sgt nk membahagiakan fmly aku...aku nk hidup sempurna utk mereka semua...cukuplah sekadar utk buat seketika...sekian...


                                                 :: akutetapaku ::

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...