BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

07 November 2011

~ Kisah AKU & DIA ~

Assalamualaiku...dah lama x meng'update' blog..
rasa rindu plok sero kalo x update blog...
sero nop demam pon ado...hihihi...
sblm tu nok ucap salam aidiladha kpd semua umat Islam
xkira di mana anda berada...

aku merasa bertuah sbb masih bernyawa lagi..
dapat menyambut raya yg penuh bermakna bagi aku...
rasa bersyukur dan berterima kasih kpd Tuhan
krn diberi peluang utk meneruskan kehidupan ini...

sebenarnyer aku ingin bercerita tentang kisah 'aku' & 'dia'
aku bersyukur sbb masih boleh bertahan hingga loni..
tp....aku x boleh berharap sgt jikalau suatu ari nanti
aku akan ditinggalkan oleh si dia...
mana tau kan maklumlah hati manusia siapa yg tahu...
bagi aku, dia merupakan org ke-2 yg penting dlm 
dalam hidup aku slps fmly aku....

walaupuan kami blm 'kawin' tp aku rasa dia lah
yg membuatkan hidup aku ceria, hepy, sedih, duka, pilu...
hihihihihi...
dia lah membuatkan aku hepy semula...
bagi aku hidup kadang kala ada pasang surutnyer...
kadang2 kita di atas, kdng2 pula kita duk di bwh...
mcm roda berputar berpusing2....


aku x mengharapkan pembalasan apa2 dari dia...
cukuplah bagi aku dia seorg yg baik, jujur dalam kata2,
amanah dlm memegang janji, beriman..('_')
bagi aku, dia amat special tuk aku...
aku ingin sgt2 tgok dia bahagia dgn hidup dia skrg...

walaupun kami xprnh pun face 2 face, sero lucu pon ado...
pelik kan, tp bgi aku xpelik mn,,,
sbb aku xkan berjumpa selagi blm ada apa2 ikatan yg sah...
Insyaallah, dgn izin Allah, akn bertemu jgk suatu ari nanti..
kalau umor aku panjang...mitak2 semuanyer ok2 ajer...hehehe...

aku berharap, dia lah org yg terakhir dalam hidup aku...
aku dah letih nk lalui semua nih...
bialah peristiwa yg dulu2 menjadi pedoman kpd aku...
aku xse ingt doh...hihihihi...



semua ini adalah ujian dan dugaan yg Allah tentukan...
aku masih ingt lgi jodoh pertemuan di tangan Allah...
aku percaya dan sedar....
apa salahnyer kita mengharapkan yg terbaik dalam diri kita...
renungkan lah kata2 di bawah:
Belum tentu sesorang yang TIDAK berpelajaran tidak akan berjaya..
tapi seseorang yang BERILMU pasti beroleh kejayaaan..

Belum tentu kegagalan akan MENGHALANG kamu berjaya..
tapi kejayaan PASTI ada sesudah kegagalan..

Belum tentu cinta manusia akan kekal..
tapi yang pasti cinta ALLAH tidak akan pernah hilang..

cukuplah sekadar luahan hati aku...
aku mengharapkan dia beroleh kehidupan yg sempurna 
mcm org lain jgk...
aku akn tetap syg dia hingga akhir hayatku
walaupun suatu ari nanti belum tentu jodoh aku gan dia
berkekalan...
tp..aku mampu berdoa semoga jodoh aku diperkenankan olehMU 
Ya Tuhan...Amin...
redha Allah terletak di atas keredhaan kedua ibu bapaku...
~sekian~

:: akutetapaku ::

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...