BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

11 November 2011

----) 11.11.11 (----

selamat pagi warga geng blogger semua...ari ni cuaca agak baik sekali di luar sana...salam jumaat penghulu segala hari...Alhamdulillah syukur kerana aku masih lagi menghirup udara di bumi Allah ini...dapat lagi melihat keindahan suasana yang tenang, nyaman, aman, damai, dan seumpama dgnyer...hihihi...aku berharap suatu saat nnti aku dpt mencari keunikan kehidupan yg akan dtg...suatu saat nanti, andai kata aku pergi dulu sblmmu, aku ingin melihat kamu gembira seperti hari2 yg sblm ini...bagi aku.melihat kamu hepy membuatkan aku sgt beruntung sbb dpt mengenalimu walaupun hnya seketika...


hari2 yg aku lalui saat ini sudah cukup bermakna bagi aku...ini hidup aku hanya aku yg tahu...org lain xakn tahu apa yg akan terjadi selepas ini terhadap aku...hanya aku saja yg tahu....aku xmngharap org lain mengenali aku sbb aku xingin melihat org lain menderita disbbkan peragai aku yg org lain tidak tahu..aku mengaku, mmg aku seorg yg jahat sejak dulu lgi...bukan niat aku utk menjadi begitu tp aku pun xtau jgk...tp sejahat aku, xder la smpai menumbuk org...hahahaha!!! jahat dri segi naluri bkn fizikal,,,hihihihihi....


prinsip aku, aku xsuka org memuji aku tp aku suka org mengutuk aku....btol??? yes mmg btol skali...itulah aku kalo korang nk tahu...aku xsuka dipuji, memuji, diuji...hehehe...bagi aku, memuji xpenting sgt utk aku..kerana memuji membuatkan kita ego tinggi, sombong, kedekut, perasan bajet bagus dan lain2 lah lgi...mls nk sebut byk2...walaupun tgok aku lembut, tp dalaman aku keras, kuat, tomboy, brutal...hak3!!!!! kwn2 aku selalu ckp aku brutal...wowowowowo!!!
ada la ckit2 brutal...sbb aku ni nmpk je lembut tp kalau nk marah, hbs lah...jaga2 ckit...huhuhuu....


                                                               inilah aku...huhuhu...

aku xmengharap apa2 balasan drp korang semua...bagi aku, aku xnak menyusahkan org..aku nk buat sendiri selagi aku termampu...sampai bila aku nk mengharapkan pembalasan dari org??? aku xsanggup nk buat semua tuuu...selagi termampu aku akn buat dgn sendiri...kalo kamu rasa mnyesal kwn aku, go head aku xkisah..aku xmemaksa org ingin mendekati aku...jgn mendekati aku selagi kamu tdk tahu tentang diri aku..selidik la demi kesejahteraan kamu...hahahahaha!!! xdok kwn lagi bagus drp ada kwn mcm siot...kwn xmengenang budi, ingin mengambil kesempatan terhadap org...pergi blah lah jauh2...bagi aku, kalo nk mencari kwn teliti dulu bek ground org tu dulu sblm menerima as frend...huhuhuu....
ok lah aku rasa setakat ni dulu lah...no have idea to write now...huhuu..i hope everything must be orite..hihihii...wassalam....

:: akutetapaku ::



0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...