BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

26 Ogos 2010

~MAAFKAN,,,,~

maafkan aku sayang
tika aku tak mampu melayani kerenahmu
dan kamu
sentiasa ada disampingku

maafkan aku cinta
ketika aku buntu
dan pergi untuk sementara
kamu sentiasa menunggu datangnya aku

maafkan
aku rindu
ketika aku tak selalu ada bila kamu memerlukanku
dan
kamu pula selalu ada untuk ku

maafkan ak kasih
ketika aku tak
meredakan marahmu
dan kamu pula sentiasa sabar menahan marahku

maafkan
aku sayang
jika aku selalu menyakitkan hatimu
dan kamu pula
selalu manyenangkan hatiku

maafkan aku cinta
jika aku selalu
membuatmu merasa sedih
sementara kau sentiasa cuba menggembirakan ku

dan
maafkan aku
kerana tak cukup sempurna untuk mu
dan tika aku tak
menjaga hatimu
juga bila aku selalu membuatmu menangis

tapi
aku berjanji wahai cintaku
hatiku hanyalah untuk mu
dan cintaku
tiada untuk gadis lain selain mu
sayangku hanya satu untukmu
rinduku
selalu kepadamu
dan kasihku hanyalah milikmu
maafkan ak sayang
maafkan...

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...